Profesjonalny wizerunek w kontaktach z klientami
Co zrobić aby nasz wizerunek przyczyniał się do sukcesu w biznesie? Dowiedz się jak świadomie wpływać na to, jak jesteśmy postrzegani przez innych.
Cele szkolenia:
- nabycie umiejętności świadomego kształtowania profesjonalnego wizerunku;
- zdobycie wiedzy i umiejętności zastosowania etykiety biznesu;
- zapoznanie z zasadami dress code.
Szkolenie adresowane jest do:
- pracowników działów działów handlowych i obsługi klienta, przedstawicieli handlowych i wszystkich osób pragnących świadomie kształtować swój wizerunek w kontaktach biznesowych.
Program szkolenia:
- siła pierwszego wrażenia i jego rola w budowaniu wizerunku;
- autoprezentacja: czym jest wizerunek i co się na niego składa, rola wizerunku w życiu zawodowym, jak tworzyć swój wizerunek;
- wygląd zewnętrzny: biznesowy dress code; dobór stroju i dodatków, podstawowe uchybienia ubioru kobiet i mężczyzn;
- etykieta w biznesie: przywitanie klienta w biurze, etykieta rozmów telefonicznych, wręczanie i przyjmowanie wizytówek;
- podstawy komunikacji werbalnej, rola komunikacji werbalnej w autoprezentacji, aktywne słuchanie, sposób mówienia, a odbiór komunikatu; bariery komunikacyjne;
- wykorzystanie mowy ciała: postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń;
- rola głosu w budowaniu wizerunku przez telefon;
- elegancja i etykieta w korespondencji.
Metody nauki:
szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem następujących metod: scenki rodzajowe, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupach, dyskusja moderowana, mini-wykłady.
Czas trwania szkolenia: 6h
Już dziś zapytaj o cenę i termin!