Specjalistyczne szkolenia
z języka rosyjskiego

 

Sprzedaż przez telefon w języku rosyjskim – poziom zaawansowany

Co zyskujecie Państwo biorąc udział w szkoleniu?

  • Udoskonalenie praktycznych kompetencji językowych usprawniających porozumiewanie się przez telefon;
  • wzrost pewności siebie w relacjach biznesowych z kontrahentem rosyjskojęzycznym;
  • przyswojenie leksyki wykorzystywanej podczas rozmów sprzedażowych przez telefon.

Szkolenie adresowane jest do:

  • handlowców z działów eksportu, dyrektorów ds. eksportu, pracowników firm międzynarodowych;
  • wszystkich osób chcących odświeżyć i rozwinąć swoje kompetencje językowe w zakresie języka biznesowego;
  • osób prowadzących działalność gospodarczą, które współpracują lub chcą nawiązać współpracę z rosyjskojęzycznymi kontrahentami.

Niezbędny poziom znajomości języka rosyjskiego:

Szkolenie jest adresowane dla osób z dobrą znajomością języka rosyjskiego (potrafiących czytać i pisać po rosyjsku, rozumiejących ogólne znaczenie złożonego tekstu lub wypowiedzi oraz potrafiących tworzyć złożone teksty i wypowiedzi na poziomie umożliwiającym zrozumienie przez odbiorcę).

Program szkolenia:

  • etykieta w rozmowach telefonicznych: przywitanie, przyjmowanie i zostawianie wiadomości, łączenie rozmów, pożegnanie;
  • aktywne słuchanie: parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań: otwartych, pogłębiających, zamkniętych;
  • cold calling (zimne telefony): przyciągnięcie uwagi klienta, zdobywanie informacji;
  • prezentacja oferty z wykorzystaniem języka korzyści;
  • radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta;
  • zamykanie transakcji;
  • rozmowy posprzedażowe i budowanie długotrwałej relacji z klientem.

Metody nauki:

Szkolenie prowadzone jest w całości w języku rosyjskim, w sposób aktywizujący uczestników i rozwijający głównie kompetencje: mówienia w języku rosyjskim i rozumienia ze słuchu.

Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem następujących metod: mini wykłady, scenki rodzajowe, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe, dyskusje moderowane.

Materiał językowy został przygotowany w oparciu o praktyczne doświadczenie w handlu i obsłudze klienta w taki sposób, aby możliwe było jego natychmiastowe zastosowanie w codziennej działalności.

Czas trwania szkolenia: 8 h dydaktycznych

Istnieje również możliwość dostosowania szkolenia do Państwa branży, z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego oraz specyfiki działalności Państwa firmy. Dzięki temu Państwa Pracownicy nabędą praktyczne komepetencje językowe w 100% dosotosowane do codziennych potrzeb zawodowych oraz będą mieli możliwość ich przetrenowania i utrwalenia.
Szkolenia zamknięte prowadzone są na terenie całej Polski.
Zapraszam do kontaktu – z przyjemnością przygotuję wycenę indywidualną.

Już dziś zapytaj o cenę i termin!

 

 

 

  • Aktualności

    IMG_0301 (800x452)

    Profesjonalny wizerunek w kontaktach z klientami

    Co zrobić aby nasz wizerunek przyczyniał się do sukcesu w biznesie? Dowiedz się jak świadomie wpływać na to, […]

    _DSC0811

    Przekład audiowizualny w nauce języka obcego

    Każdy skuteczny sposób wspomagania nauki języków obcych jest godny uwagi, a jednym z najciekawszych z nich jest oglądanie […]


  • SKONTAKTUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!
    tel. 504 851 563
    kontakt@rosyjskiwhandlu.pl

  •