Sprzedaż przez telefon w języku rosyjskim – poziom zaawansowany
Co zyskujecie Państwo biorąc udział w szkoleniu?
- Udoskonalenie praktycznych kompetencji językowych usprawniających porozumiewanie się przez telefon;
- wzrost pewności siebie w relacjach biznesowych z kontrahentem rosyjskojęzycznym;
- przyswojenie leksyki wykorzystywanej podczas rozmów sprzedażowych przez telefon.
Szkolenie adresowane jest do:
- handlowców z działów eksportu, dyrektorów ds. eksportu, pracowników firm międzynarodowych;
- wszystkich osób chcących odświeżyć i rozwinąć swoje kompetencje językowe w zakresie języka biznesowego;
- osób prowadzących działalność gospodarczą, które współpracują lub chcą nawiązać współpracę z rosyjskojęzycznymi kontrahentami.
Niezbędny poziom znajomości języka rosyjskiego:
Szkolenie jest adresowane dla osób z dobrą znajomością języka rosyjskiego (potrafiących czytać i pisać po rosyjsku, rozumiejących ogólne znaczenie złożonego tekstu lub wypowiedzi oraz potrafiących tworzyć złożone teksty i wypowiedzi na poziomie umożliwiającym zrozumienie przez odbiorcę).
Program szkolenia:
- etykieta w rozmowach telefonicznych: przywitanie, przyjmowanie i zostawianie wiadomości, łączenie rozmów, pożegnanie;
- aktywne słuchanie: parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań: otwartych, pogłębiających, zamkniętych;
- cold calling (zimne telefony): przyciągnięcie uwagi klienta, zdobywanie informacji;
- prezentacja oferty z wykorzystaniem języka korzyści;
- radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta;
- zamykanie transakcji;
- rozmowy posprzedażowe i budowanie długotrwałej relacji z klientem.
Metody nauki:
Szkolenie prowadzone jest w całości w języku rosyjskim, w sposób aktywizujący uczestników i rozwijający głównie kompetencje: mówienia w języku rosyjskim i rozumienia ze słuchu.
Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem następujących metod: mini wykłady, scenki rodzajowe, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe, dyskusje moderowane.
Materiał językowy został przygotowany w oparciu o praktyczne doświadczenie w handlu i obsłudze klienta w taki sposób, aby możliwe było jego natychmiastowe zastosowanie w codziennej działalności.
Czas trwania szkolenia: 8 h dydaktycznych
Istnieje również możliwość dostosowania szkolenia do Państwa branży, z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego oraz specyfiki działalności Państwa firmy. Dzięki temu Państwa Pracownicy nabędą praktyczne komepetencje językowe w 100% dosotosowane do codziennych potrzeb zawodowych oraz będą mieli możliwość ich przetrenowania i utrwalenia.
Szkolenia zamknięte prowadzone są na terenie całej Polski.
Zapraszam do kontaktu – z przyjemnością przygotuję wycenę indywidualną.
Już dziś zapytaj o cenę i termin!