Sprzedaż i obsługa klienta w języku rosyjskim – poziom średniozaawansowany
Co zyskujecie Państwo biorąc udział w szkoleniu?
- znajomość przydatnych słów i wyrażeń związanych ze sprzedażą oraz obsługą klienta oraz umiejętność posługiwania się nimi w codziennej pracy;
- podniesienie poziomu sprawności językowych w zakresie mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania po rosyjsku;
- wzrost pewności siebie w codziennych relacjach biznesowych z kontrahentem rosyjskojęzycznym;
- skrócenie czasu niezbędnego do załatwienia korespondencji służbowej oraz wypełnienia dokumentów w języku rosyjskim;
- podniesienie efektywności pracy związanej z wykorzystaniem języka rosyjskiego.
Szkolenie adresowane jest do:
- pracowników działów obsługi klienta, działów zaopatrzenia oraz działów handlowych firm prowadzących interesy z rosyjskojęzycznymi kontrahentami;
- osób prowadzących bieżącą korespondencję handlową w języku rosyjskim;
- osób chcących odświeżyć i rozwinąć swoje kompetencje językowe w zakresie języka biznesowego;
- osób prowadzących działalność gospodarczą, które współpracują lub chcą nawiązać współpracę z rosyjskojęzycznymi kontrahentami.
Program szkolenia:
- przypomnienie i wprowadzenie nowych zwrotów grzecznościowych w korespondencji handlowej: początkowe i końcowe zwroty grzecznościowe, zwroty do adresata, akapit wprowadzający, zamykające zwroty grzecznościowe;
- zapytanie ofertowe i oferta handlowa – rozszerzenie i utrwalenie słownictwa w następujących zakresach: określenie ilości i jakości towaru, terminu, terminu ważności oferty, warunków dostawy, cen, pozostałych warunków handlowych;
- wypełnianie dokumentów związanych z handlem międzynarodowym: dokument CMR, specyfikacja towarowa, list załadunkowy, faktura i in.;
- reklamacje – rozszerzenie i utrwalenie słownictwa w następujących zakresach: przyjmowanie i obsługa reklamacji związanych z jakością lub ilością towaru, niewypełnieniem warunków umowy, opóźnieniem dostawy i in.
- telefoniczna obsługa klienta – ćwiczenia wprowadzające, pogłębiające i utrwalające słownictwo z zakresu: przywitanie, etapy rozmowy telefonicznej przychodzącej i wychodzącej, przyjęcie wiadomości, łączenie rozmów telefonicznych, bieżąca obsługa klienta, pożegnanie.
Wymagany poziom znajomości języka rosyjskiego:
Szkolenie jest dedykowane dla osób z komunikatywną znajomością języka rosyjskiego (potrafiących czytać i pisać po rosyjsku, rozumiejących ogólne znaczenie złożonych tekstów lub wypowiedzi oraz potrafiących formułować proste, jasne wypowiedzi ustne i pisemne).
Przed zakupem szkolenia oferuję bezpłatny i niezobowiązujący test sprawdzający poziom kompetencji językowych. Dzięki temu zyskujecie Państwo pewność dopasowania do właściwego poziomu nauki i w konsekwencji maksymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje szkolenie.
Metody nauki:
szkolenie zostało przygotowane w sposób pozwalający praktycznie rozwijać wszystkie kompetencje językowe: mówienie, rozumienie ze słuchu, czytanie ze zrozumieniem oraz pisanie.
Szkolenie prowadzone jest wyłącznie w języku rosyjskim z wykorzystaniem następujących metod: mini wykłady, praca na dokumentach, scenki rodzajowe, analiza przypadków życia codziennego, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe, quizy.
Czas trwania szkolenia: 30h
Program przygotowany jest w oparciu o wieloletnie praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta rosyjskojęzycznego.
Już dziś zapytaj o cenę i termin!
Istnieje również możliwość dostosowania szkolenia do Państwa branży, z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego oraz specyfiki działalności Państwa firmy. Dzięki temu Państwa Pracownicy nabędą praktyczne kompetencje językowe w 100% dostosowane do codziennych potrzeb zawodowych oraz będą mieli możliwość ich przetrenowania i utrwalenia.